1.února 2010
Tohle je moje motorka Jawa 50 – cross. Dostal jsem jí od jednoho známého zadarmo na opravu. Když mi ju dovezl tak se stav moc nelišil, teda kromě toho že něco málo chybělo a samozřejmě bylo něco rezavé a zralé na výměnu.Něco málo jsem tam i přidal např. jiný výfuk, kaslík na nářadí, filtr... Známý co mi motorku dal řekl že jen stačí pročistit něco málo vyměnit a pojede. Hned jsme se do toho s kámošem pustili, aby byla ještě ten den pojízná. A to se taky povedlo. Známý mě varoval že Jawa stála zhruba půl roku venku na dešti, tak ať se nedivím kdyby z někama vytékala voda. Pustili jsme se do čištění. Chtěli jsme vylít z motoru starý olej a dát tam nový, ale místo oleje byla v motoru jen voda. Řekli jsme si že to nebudeme řešit a naleli jsme tam nový převoďák. Po celkovém vyčištění jsem pincka vytlačil na kopec a roztlačil. Kupodivu chytnul a jezdí dodnes.
26. února 2010
Tak jsem si koupil druhý motor. Stál mě 500Kč + ještě nový píst. Řekl jsem si že ho musim prozkoušet. No tak jsem sundal starý motor z Jawa cross a dal jsem tam nový. Fotky z výměny už jsou v galerii. Výsledek je zatím nejasný protože jsem tam ještě nedal píst. Ale hned zítra co to odzkouším sem napíšu a hodím fotky ja vše dopadlo.
27. února 2010
Včera jsem tady psal že jsem vyměnil na mojí motorce motor a že dnes napíšu pokračování jak vše dopadlo. Tak hned ráno jsem se do toho pustil. Zešel jsem ke kámošovi pro ojniční pouzdro a pístní čep a mohlo se začít skládat. Kolem oběda jsem měl vše hotovo a šel jsem to odzkoušet. Pincek chytil na druhé našlápnutí a jezdí pěkně. Akorát válec je už trochu vyjetý a tak ho budu dávat po čase na výbrus, ale zatim je to OK takže to neřeším. Do fotoalba už jsem přidal další fotky z výměny motoru a taky z mojí první projížďky v tomto roce.
2. března 2010
Dnes je úterý a pincek zatím stále jede:) má za sobou jen jedno čištění karbecu. Rozhodl jsem se že si pincka trošku zkrášlím. Tak jsem vzal kolo s drapákem co jsem koupil od kámoše za symbolických 50Kč. Na tu cenu ještě není drapák ani tak sjetý a zabírá to sním dobře. Do kola jsem musel dát nové gumy (do kterých přijdou kolíky rozety) a mohlo se hodit na motorku. Fotky z toho jak jsem ho tam montoval bohužel namám, ale alespoň jsem vyfotil výsledek. Vše je ve fotoalbu.
23. března 2010
Včara (sobota) jsem se jel kousek projet. A zjistil jsem že mi to s mojim vzduchovým filtrem špatně jede. Tak jsem dojel domů a vyrobil jsem si nový. S novým filtrem to jede 100%líp!!! Nafotil jsem to a hodil do nové fotogalerie ,,Úpravy - tuning". Ve fotogalerii je i vyfocená moje zvýšená přední vidlice. Vidlice je zvýšena tím způsobem že se dole kousek uřízl a přivařil delší kousek z jiné vidlice. Možná to vypadá trochu vratce, ale opravdu to drží i v hodně těžkém terénu.
15. srpna 2010
Tak tu máme 15.srpen a já se opět vracím k mojim stránkám abych je dal zase do pohybu. Stránky byly několik měsíců odstaveny z důvodu nedostatku času, ale už jsou opět plně funkční. Událo se hodně věcí za dobu co byly odstaveny, ale ta nejhlavnější věc je, že jsem prodal můj stroj ,,Jawa 50 – cross" a koupil si jiný stroj ,,Jawa 50 typ 05 pionýr". Udělal jsem tak proto, protože jsem už nechtěl pionýra do crossu, ale origo pionýr. Můs starý pionýr jsem prodal za 1000Kč kámošovi Adamovi a 05ku jsem si koupil za 900Kč od známého. Takže tímto posledním odstavcem končím příběh mého bývalého motocyklu JAWA 50 – CROSS.
PS: nové příběhy které jsem zažil s mojí 05kou hledejte v sekci ,,Jawa 50 typ 05 pionýr"
Tohle je moje motorka Jawa 50 – cross. Dostal jsem jí od jednoho známého zadarmo na opravu. Když mi ju dovezl tak se stav moc nelišil, teda kromě toho že něco málo chybělo a samozřejmě bylo něco rezavé a zralé na výměnu.Něco málo jsem tam i přidal např. jiný výfuk, kaslík na nářadí, filtr... Známý co mi motorku dal řekl že jen stačí pročistit něco málo vyměnit a pojede. Hned jsme se do toho s kámošem pustili, aby byla ještě ten den pojízná. A to se taky povedlo. Známý mě varoval že Jawa stála zhruba půl roku venku na dešti, tak ať se nedivím kdyby z někama vytékala voda. Pustili jsme se do čištění. Chtěli jsme vylít z motoru starý olej a dát tam nový, ale místo oleje byla v motoru jen voda. Řekli jsme si že to nebudeme řešit a naleli jsme tam nový převoďák. Po celkovém vyčištění jsem pincka vytlačil na kopec a roztlačil. Kupodivu chytnul a jezdí dodnes.
26. února 2010
Tak jsem si koupil druhý motor. Stál mě 500Kč + ještě nový píst. Řekl jsem si že ho musim prozkoušet. No tak jsem sundal starý motor z Jawa cross a dal jsem tam nový. Fotky z výměny už jsou v galerii. Výsledek je zatím nejasný protože jsem tam ještě nedal píst. Ale hned zítra co to odzkouším sem napíšu a hodím fotky ja vše dopadlo.
27. února 2010
Včera jsem tady psal že jsem vyměnil na mojí motorce motor a že dnes napíšu pokračování jak vše dopadlo. Tak hned ráno jsem se do toho pustil. Zešel jsem ke kámošovi pro ojniční pouzdro a pístní čep a mohlo se začít skládat. Kolem oběda jsem měl vše hotovo a šel jsem to odzkoušet. Pincek chytil na druhé našlápnutí a jezdí pěkně. Akorát válec je už trochu vyjetý a tak ho budu dávat po čase na výbrus, ale zatim je to OK takže to neřeším. Do fotoalba už jsem přidal další fotky z výměny motoru a taky z mojí první projížďky v tomto roce.
2. března 2010
Dnes je úterý a pincek zatím stále jede:) má za sobou jen jedno čištění karbecu. Rozhodl jsem se že si pincka trošku zkrášlím. Tak jsem vzal kolo s drapákem co jsem koupil od kámoše za symbolických 50Kč. Na tu cenu ještě není drapák ani tak sjetý a zabírá to sním dobře. Do kola jsem musel dát nové gumy (do kterých přijdou kolíky rozety) a mohlo se hodit na motorku. Fotky z toho jak jsem ho tam montoval bohužel namám, ale alespoň jsem vyfotil výsledek. Vše je ve fotoalbu.
23. března 2010
Včara (sobota) jsem se jel kousek projet. A zjistil jsem že mi to s mojim vzduchovým filtrem špatně jede. Tak jsem dojel domů a vyrobil jsem si nový. S novým filtrem to jede 100%líp!!! Nafotil jsem to a hodil do nové fotogalerie ,,Úpravy - tuning". Ve fotogalerii je i vyfocená moje zvýšená přední vidlice. Vidlice je zvýšena tím způsobem že se dole kousek uřízl a přivařil delší kousek z jiné vidlice. Možná to vypadá trochu vratce, ale opravdu to drží i v hodně těžkém terénu.
15. srpna 2010
Tak tu máme 15.srpen a já se opět vracím k mojim stránkám abych je dal zase do pohybu. Stránky byly několik měsíců odstaveny z důvodu nedostatku času, ale už jsou opět plně funkční. Událo se hodně věcí za dobu co byly odstaveny, ale ta nejhlavnější věc je, že jsem prodal můj stroj ,,Jawa 50 – cross" a koupil si jiný stroj ,,Jawa 50 typ 05 pionýr". Udělal jsem tak proto, protože jsem už nechtěl pionýra do crossu, ale origo pionýr. Můs starý pionýr jsem prodal za 1000Kč kámošovi Adamovi a 05ku jsem si koupil za 900Kč od známého. Takže tímto posledním odstavcem končím příběh mého bývalého motocyklu JAWA 50 – CROSS.
PS: nové příběhy které jsem zažil s mojí 05kou hledejte v sekci ,,Jawa 50 typ 05 pionýr"
12. prosince 2010
Je 12. prosince a já vám musím oznámit smutnou věc. Jawa 50 cross, kterou jsem vlastnil já potom kámoš Adam je po smrti:( Motor už totálně dosloužil a tak ji Adam nechal na ND. Tímto krátkým závěrem definitivně končím příběh Jawy 50 cross.
Jo a aby ten závěr nebyl až tak smutný, tak jen řeknu že jsem s touhle motorkou najel tak 200-300Km a byl jsem s ní spokojen:) Alespoň díly nám zůstaly......